Brutale aap - Reisverslag uit Mcleodganj, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu Brutale aap - Reisverslag uit Mcleodganj, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

Brutale aap

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

17 Januari 2018 | India, Mcleodganj

De apen. Ze loerden al naar me toen ik vanmorgen op het terras in de ochtenzon mijn papaya at. Macho mannetjes apen met vieze konten en enorme ballen, veel kleintjes en apen met baby's op hun buik of rug. Snel deed ik mijn kamerdeur dicht want ze zijn snel en best gevaarlijk. 2 Kleine vrouwtjes gingen vlakbij in de zon elkaar zitten vlooien. Een van hen had een zielig voorpootje.
Aaah, zei mijn Franse buurman, zielig
Alsof ze het begreep en zijn medeleven voelde zat ze ineens voor ons. We waren totaal verrast! Ze piste op het terras en ging toen op de stoel zitten naast de Fransman! Hij vroeg me een foto van hen te maken. Toen de apin eindelijk wegging hebben we het terras schoongemaakt met water en wc eend.
De apen en honden hebben bendes die met elkaar vechten. Best spannend als je er vlakbij bent.

Op straat overal vrolijke monniken en nonnen. Weinig toeristen, low season.

  • 17 Januari 2018 - 21:47

    Liesmar:

    Zohee, jij maakt leuks mee! Apenstreken zelfs, zag die brutale zo voor mij :-)
    Heb het fijn en pas op voor die bendes met ballen. Har zegt; machete mee. De bruut.
    Heb het goed, kus

  • 17 Januari 2018 - 21:53

    Aernout:

    Vieze apen met enorme ballen. Het lijkt wel een advocatencongres... hebben ze je was van de week wel laten hangen? Want voor je het weet zijn ze er mee aan de haal...

    Hier is het koud, guur en vaak nat. Gelukkig zijn we weer binnen. Hier alleen apen van katten. Zonder ballen, maar toch... tot het volgende bericht!

  • 19 Januari 2018 - 09:47

    Anne:

    Wat een avonturen allemaal! Leuk om zo een en ander mee te maken. Veel plezier verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mcleodganj

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2018

Veel Sikhs, kulcha, revedi en Sai Baba

27 Januari 2018

Prinses in een sprookje

25 Januari 2018

Baghsu en laatste dag Himalaya

24 Januari 2018

Kruidenballetjes

23 Januari 2018

Sardientjes
Caroline

Vrolijke Taart op reis alleen

Actief sinds 09 Jan. 2018
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 6330

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: