beetje uitrusten - Reisverslag uit Delhi, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu beetje uitrusten - Reisverslag uit Delhi, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

beetje uitrusten

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

10 Januari 2018 | India, Delhi

tja, nog maar een verslag...ik heb geen wifi op mijn telefoon maar mag de computer gebruiken. Net kwam een andere bediende (de 3e die ik vandaag heb gezien) een dienblad brengen met chai en koekjes: zo lief!
Het hondje heb ik voorzichtig buitengesloten want die krijgt van mij niks. Ik heb een hekel aan bedelhonden.
In zijn eetbakje beneden liggen stukken van de heerlijke extra belegen kaas van Cockelon die ik zijn baas cadeau heb gedaan. Zonde!!
Het lukt me niet om in te loggen met Hotmail of Gmail want ik ben niet zo technisch. Ook sturen ze steeds berichten naar het kleine telefoontje...die heb ik thuis liggen (suf van mij)
Foto's toevoegen is me ook nog niet gelukt. Deze computer herkent het 'device' niet.
Net een tukkie gedaan, gedroomd dat ik terugvloog naar Holland om de email lijst te halen en sukadelapjes te maken voor de mannen(?)

  • 10 Januari 2018 - 15:12

    Petor:

    Hey zus, goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier!

  • 10 Januari 2018 - 19:56

    Petra Swinkels-Otten:

    Heftig, verhaal van de kaas Nou, die hond heeft n goede dag!! Kaas vinden ze over het algemeen heerlijk. Je gaat toch geen heimwee krijgen hè. Geniet van alles, ervaar, voel, proef. Ook van de drukte, de geuren alles. en neem dat mee de Himalaya in dan ervaar je de rust misschien nog intenser. (rare tegenstelling intens- en rust.

  • 10 Januari 2018 - 21:14

    Aernout:

    Deksels Indianen. Kaas aan de hond geven. Maar kunnen die lui je niet helpen to get connected?

    Hier alles zijn gangetje. Wanneer trek je verder?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2018

Veel Sikhs, kulcha, revedi en Sai Baba

27 Januari 2018

Prinses in een sprookje

25 Januari 2018

Baghsu en laatste dag Himalaya

24 Januari 2018

Kruidenballetjes

23 Januari 2018

Sardientjes
Caroline

Vrolijke Taart op reis alleen

Actief sinds 09 Jan. 2018
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6359

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: