Baghsu en laatste dag Himalaya - Reisverslag uit Dharamsala, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu Baghsu en laatste dag Himalaya - Reisverslag uit Dharamsala, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

Baghsu en laatste dag Himalaya

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

25 Januari 2018 | India, Dharamsala

Gisteren was ik ziek: Indiapoep. De pillen van de GGD werken prima!
Ik heb een taxi genomen naar Baghsu. Daar wilde ik naar een oud vrouwtje die Tibetaanse kruiden verkoopt naast de tempel. Daar aangekomen overal gevraagd maar kon haar niet vinden...ze is op vakantie(!) zei haar buurman. Toen maar ff de tempel bezocht en naar de waterval zonder water gekeken.
Thuis, in een reisgids, had ik ontdekt dat daar ook een zwembad was dis ik had vol goede moed mijn badpak in rugzak gepropt.
Nou, het zwembad heb ik gevonden: naast de tempel, vies, buiten en bloedkoud natuurlijk want het vriest hier.
Helaas pindakaas.
Thuis weer lekker. aquapilatus in verwarmde therapiebad van Zaangolf.
Vanmorgen volop zon, nu een muur van mist en waterkoud.
Je kunt geen berg meer zien.
Ik zit in een cafe op te warmen met chai masala.
En mijn e-reader heeft vandaag de geest gegeven...middenin 'het spel van de engel' van Zafon. Grrrrrr....
Morgen vlieg ik naar Delhi . Blij en verdrietig.
Net zo dubbel als India: prachtig en smerig.

  • 25 Januari 2018 - 22:09

    Aernout:

    Ik heb geen idee hoe laat je morgen naar Delhi vliegt, maar dat is vast al voordat ik je 'spreek'. Daarom alvast: een hele goede reis. In Delhi is het in elk geval wat warmer en luxueuzer, hoewel ik de indruk heb dat je aan dat laatste niet zo heel veel hecht. Maar wat warmer, dat kan mijns inziens geen kwaad.

    Ik ga morgen naar het congres voor de letselschadeadvocaten, waar ik vorig jaar met mijn praatje zoveel vrienden heb gemaakt. Maar ja, wie het aanstootgevend vond, had niet goed opgelet. Maar warm zal het er zeker zijn.

    Ik vind het fijn dat je er over een paar dagen weer bent. Jij zal wel mixed feelings hebben. fijn om weer thuis te komen, jammer om weer weg te gaan. Enfin, zo is het leven. Goede nacht, goede vlucht, tot snel. xxx man.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Dharamsala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2018

Veel Sikhs, kulcha, revedi en Sai Baba

27 Januari 2018

Prinses in een sprookje

25 Januari 2018

Baghsu en laatste dag Himalaya

24 Januari 2018

Kruidenballetjes

23 Januari 2018

Sardientjes
Caroline

Vrolijke Taart op reis alleen

Actief sinds 09 Jan. 2018
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6322

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: