Kruidenballetjes - Reisverslag uit Dharamsala, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu Kruidenballetjes - Reisverslag uit Dharamsala, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

Kruidenballetjes

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

24 Januari 2018 | India, Dharamsala

Het kan nog kouder...na regen en sneeuw vriest het nu ook.
Dat is helemaal niet erg als je verwarming en warm water hebt...maar dat heb ik niet! Gisteren veel regen en harde wind. De Tibetaanse vlaggen hadden het zwaar te verduren. Zo ook de golfplaten daken rondom het questhouse. En ik.
Gisteren een mooie papaya gekocht en een fruitsalade ontbeten. Toen een wasje gedaan en mezelf+haren gewassen. Met emmer en bakje want de doushe werkt niet.
De mist en bewolking werd regen.
In de tempel gezeten tussen de monniken en naar het Men-Tsee-Khang instituut geweest, het Tbetan Medical&Astro Institute.
Geweldig!
Zooveel kruiden, planten, wortels, edelstenen die op het juiste moment geoogst worden, gedroogd/vermalen, gecombineerd tot medicijn worden gemaakt. Ik mocht helaas geen foto's maken maar mijn hart maakte een sprongetje.