Momo's - Reisverslag uit Jispa, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu Momo's - Reisverslag uit Jispa, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

Momo's

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 Januari 2018 | India, Jispa

Vandaag, vrijdag 19 januari, heb ik de hele ochtend momo's gemaakt. Helemaal geweldig!!
Later meer hierover.

  • 19 Januari 2018 - 15:32

    Piet En Riet:

    Hi Caroline,

    We zijn erg trots op je dat je dit avontuur in je eentje hebt aangedurfd !!!

    Lieverd, geniet van deze vakantie !

    Ben benieuwd wat Momo's zijn.

    Dikke kus van Pa en Ma.

  • 19 Januari 2018 - 17:16

    Liesmar:

    Momo’s, lees meer hierover.. Moet ik naar Google of breng jij het recept hier? Ze zien er goddelijk uit, zie whatsapp ;-)
    Xx

  • 19 Januari 2018 - 20:42

    Gerda:

    Hoi heb je naar je zin daar ben je al beetje uitgerust.
    We zijn druk bezig met Rémy drie keer in de week op puppie les .ik mis je wel hoor .
    Ik hoop dat je een fijne vakantie veel liefs gerda.
    En de groetjes van Hans en pootje van Rémy .

  • 20 Januari 2018 - 10:29

    Caroline Maria Albers:

    Leukleuk: bedankt voor de berichtjes! Ik zit nu in cafe Moonpeak en drink papaya lassi. Hier is goede wifi
    Momo's zijn een soort Tibetaanse dimsums...ik heb vegetarische gemaakt met groentevulling en paneer (= Indiase kaas)
    Binnenkort wil ik wat uitstapjes maken met een locale bus...de natuur in.
    Kusjes

  • 20 Januari 2018 - 12:17

    Jeroen:

    Hi zus, leuke verhalen! Lassi verkopen ze dus ook in India ;) Veel plezier in de jungle! Tot je vogende bericht, dikke kus van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jispa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2018

Veel Sikhs, kulcha, revedi en Sai Baba

27 Januari 2018

Prinses in een sprookje

25 Januari 2018

Baghsu en laatste dag Himalaya

24 Januari 2018

Kruidenballetjes

23 Januari 2018

Sardientjes
Caroline

Vrolijke Taart op reis alleen

Actief sinds 09 Jan. 2018
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6313

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: