PC Hoofdstraat van Delhi en terror masseuse - Reisverslag uit Delhi, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu PC Hoofdstraat van Delhi en terror masseuse - Reisverslag uit Delhi, India van Caroline Albers - WaarBenJij.nu

PC Hoofdstraat van Delhi en terror masseuse

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

12 Januari 2018 | India, Delhi

Gisteren op de markt prachtige prinsessen muiltjes gekocht...van het merk Diva. In de uitverkoop: nog goedkoper. Je bent en blijft een Hollander.
Na toast en cheese om 5 uur stond een taxi te wachten. We (Vashati en ik) gingen op pad. In de spits. Slecht plan in Delhi: ik stierf duizend doden. Zonder gordel(die was stuk) zag ik wel 20 bijna ongelukken voor en naast me. Moeilijk om te ontspannen. We hebben een moskee bezocht: indrukwekkend. Daarna naar de PC Hoofdstraat van Delhi, winkel in winkel uit. Niet mijn ding, maarja...dat dacht mijn gastvrouw wel.
Uiteindelijk heb ik een pot honing gekocht uit India en zij een peperduur suede jasje. Toen Chinees gegeten in een restaurant daar: best lekker.
Vanmorgen ben ik gemasseerd door een dikke dame met ringen aan haar tenen vol diamanten en ijzeren greep. Ik meur naar ranzige kokosolie nu.
Natuurlijk sprak ze geen woord Engels dus als het pijn deed dan ging ik maar lachen.
Tijdens de massage slaagde ze erin constant te bellen...niet hands free.
Toen ze klaar was vroeg ik haar of ze mijn hoofd ook wilde doen. Daar had ik metteen spijt van: ze beukte nonstopop mijn hoofd en ik dacht: dat kan niet gezond zijn! Ze slaat me in elkaar en ik betaal haar daar ook nog voor. Volgende keer toch een "hoe en wat" Hindi boekje mee...dan kan ik iets zeggen zoals: lieve mevrouw...wilt u mij niet mishandelen alstublieft?

  • 12 Januari 2018 - 09:01

    Petra:

    Ruimte voor denken was er in ieder geval niet meer.

  • 12 Januari 2018 - 09:07

    Petra Swinkels-Otten:

    En de rest schoot weg. Emoticons accepteert dit programma niet en echt geschikt voor de phone is t ook niet. Maar ik schreef dat ik blij benDat je niet alleen daar rondzwerft maar ja zo veilig klonk het nu ook weer niet. Als je maar geniet daar gaat het om. Laat de warmte en het leven en diep dat je doordringen

  • 12 Januari 2018 - 11:11

    Petor:

    Haha. In Fight Club rossen ze elkaar voor de lol in elkaar. Die aardige dikke mevrouw heeft het iets beter voor elkaar door betaald te krijgen om jou af te tuigen. En gezien de diamantenringen aan haar tenen weet ze er goed aan te verdienen

  • 12 Januari 2018 - 11:32

    :

    whahaha...inderdaad Petor: ze heeft het goed voor elkaar...win-win
    Ik ben ook blij dat ik niet ergens rondzwerf maar dit is wel een heel gespreid bedje hoor...
    Morgen vertrek ik naar de Himalaya, met Air IndiaAI-9813 om 6.30 uur locale tijd(midden in de nacht voor jullie) en ik kom aan om 8.15 uur. Daar ga ik dan op zoek naar een slaapplek. Wish me luck!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2018

Veel Sikhs, kulcha, revedi en Sai Baba

27 Januari 2018

Prinses in een sprookje

25 Januari 2018

Baghsu en laatste dag Himalaya

24 Januari 2018

Kruidenballetjes

23 Januari 2018

Sardientjes
Caroline

Vrolijke Taart op reis alleen

Actief sinds 09 Jan. 2018
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 6316

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: